środa, 12 marca 2014

I właśnie to nazywamy szczęściem Rozz!

Tyle jest Potteromaniaków na świecie, a w mojej szkole tylko ja! Niemożliwe! Ani jednego! Jestem zrozpaczona! Najgorsze jest to, że w necie też nie mam z kim wyzywać Snape'a. XD A właśnie. Tutaj jest jakiś Potteroszaleniec?

Dzisiaj byłam na wycieczce w kinie. Na ,, Kamienie na szaniec''. Nawet fajne, ale trochę straszne. Weźcie, u mnie jest tak, że jak obejrzę film o wojnie mam koszmary, a inne horrory mnie nie ruszają. Może dlatego, że wiem, że laleczka Chucky i inne nie istnieją... nie wiem. Powracając do tego filmu to najgorsze w nim było to, że najpierw zginął najładniejszy. XD
P. S. I nie jadę na wycieczkę do Hiszpanii. :(

5 komentarzy:

  1. Ja jestem Pottermaniakiem! Przybij pionę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przybijam :) u mnie w szkole też nie ma nikogo kto czyta HP ; (

      Usuń
  2. Ja teź jestem Potteromaniakiem I jetem samotna nikt w mojej szkole nie jest Potterhead :'(Co za los!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też Potterhead! :3
    *przybija piątkę

    OdpowiedzUsuń