czwartek, 13 marca 2014

Płenta pisze się pointa!

Hejejej, ależ ja tu nie pisałam sem długom em :3
Ale jestem zmęczona o.O Wróciłam o 18, miałam dwie godziny włefó a potem jeszcze musiałam zasuwać na dworzec, a oprócz tego jeszcze poszukać w galerii jakiejś drobnostki dodatkowej do prezentu głównego dla przyjaciółki xD. Na owym włefię jak zwykle było beznadziejnie, Vicc i sport się omijają XD Szczególnie gdy macie wadę w wysokości 5 i nie widzicie dokładnie, w jakiej odległości jest piłka xD Serio, jak wszystko jest rozmazane to i 3D się psuje xDD. Ale ładnie grałam w siatkówkę .___. Musiałam, bo liceum miało dziś włef gdzie indziej (w naszej szkole nie ma sali, chodzimy do muzyka albo internatu xD) i było nas 8 (u nas sprawa z włefem wygląda troche inaczej niż w normalnych szkołach, z osób które są w szkole na wf przychodzi jedna trzecia xD), to boisko na pół dwa mecze na raz, z 2osobwymi drużynami. A wiecie co oznaczają 2 osoby? Że muszę grać XD. Ale bardzo ładnie szło... co prawda nie wygrałyśmy, ale było blisko, jeden mecz się udało, 2 następne już nie xD. Ogólnie miałyśmy namówić panią na spacer, ale coś z nogą ponoć ma i chodzić dużo nie może .___. Sara się jedynie ucieszyła, bo ona kocha grać, o koszykówce słyszymy na każdej lekcji włefó ^^ A jak ćwiczenia rozciągające to siada na ławce i mówi, że nie ćwiczy :D
No, a co do tego prezentu xD. No więc Vicc zrobiła w kompusiu swym kochanym kolaż ze zdjątek wyrażających osobowość Ady i zamówiła bawełnianą torbę z takowym nadrukiem ^^. Doszła wczoraj i wiecie co? Zrobili taki mały ten nadruk troszku, myślałam, że będzie większy .___. . No ale dobra, mejla napisałam iż czuję się niezadowolona z zaistniałej niejasności xD Dziś dokupiłam jej lakier do paznokci (Vicc w sklepie z kosmetykami, jeej xD) w takim stylu "pale" - wiedzieliście o tym wgl? To takie coś że blade kolory itd. No i on jest taki perłowy ale się zmienia z pastelowego różu w pastelową zieleń w pastelowy fiolet i takie tam, ale taki delikatny xD Ogólnie te lakiery były świetne, ten mi się akurat najmniej podobał, no ale muszę patrzeć umysłem Ady xD (Z resztą ja i pomalowane paznokcie, ehęęę). No, ale idąc do kasy minęłam taką półkę z zapachowymi świeczkami, które Ada uwielbia. I one tak cudnie pachniały *-*. Szczególnie żurawina i jabłko, nie mogłam się zdecydować, a w końcu stwierdziłam, że żurawina bardziej pasuje kolorem do reszty prezentu i pokoju mej frojdin xD A jabłko to sb dokupi jak będzie chciała XDD. Szkoda, że nie było leśnych owoców, uwielbiam zapach leśnych owoców, mój chłopak musi tak pachnieć, jak kiedyś w ogóle będzie istnieć XDD Ale może też świeczkami o zapachu żurawiny bądź jabłka XD Wracając do tematu, nie mogę się doczekać jak będzie się cieszyć z mego prezentu :3. A wiecie, że nawet do takiej jednej Włoszki musiałam napisać? :3 Bo Ada była na wymianie uczniowskiej takiej na tydzień i się bardzo związała z tą Luczją (pisze się inaczej jakoś xD) i jej przyjaciółmi płci męskiej xD No i musiałam zdobyć zdjęcie Grotte (miasto w którym była) i klubu do którego ze swoimi włoskimi znajomymi chodziła :D. Ogólnie ma teraz świra na punkcie Włoch :3 No więc, dobrze że jestem dobra z angielskiego :D. Miła ta Luczja ;3
Ech, cały post o niczym, pewnie zanudzam, więc... piszę dalej XDD
Wczoraj sb z grupą od etyki czekaliśmy na nauczycielkę na korytarzu i siedzieliśmy na ziemi, a akurat szedł ksiądz (uczy religii xD) i mówi "ale nisko upadliźście" xD Rozumiecie dwuznaczność? xD Ale on sobie żartował, on taki z poczuciem humoru jest :D. A i jeszcze moja kumpela która nie miała co rb a czekała i przyszła sb na etykę, a ta nauczycielka zawsze przynosi takie rogale i jak ktoś jest głodny to sobie je, i jak ona je wyłożyła to ta kumpela "niczym Jezus dzielił chleb w Biblii" xDD A wiecie, to etyka xD Chyba jako jedyna tam nie jestem ateistką ani agnostyczką :D (Ale, co będę zawsze podkreślać, nie jestem katoliczką [dosłowne to podkreślenie xD]). Ale na religię też chodzę, by wiedzieć, jak bardzo różnie się od katolików/czek. Ale nevermind, za poważne tematy o.O

No, napisałam cuś, by nie było, że tak ochrzaniałam a sama nic nie piszę xD. Nie chcę mi się podpisu wsadzać, za dużo tego wkładania XDD (Tsa jasne xD na 16 chcę wibrujące cuś wtedy sobie będę mogła tak mówić xDD Oczywiście o komórce mówię ^^ Do kieszeni można włożyć :3 A co, zboczeńcy, myśleliście? :3). A wiecie kto mi się śnił wczoraj? Kolega z fajnym tyłkiem. I wiecie co robiłam? Macałam jego fajny tyłek ^^ Było coś jeszcze, ale tylko to zapamiętałam xDDD. Z tą pointą (czytaj: płentą) (tak, płenta pisze się pointa, bo to z francuskiego xD) was zostawiam xD

2 komentarze: