sobota, 9 stycznia 2016

Zima, zima

Cześć!
U was też jest śnieg? :3
Pewnie taaak ^^
Ależ cudownie znowu usłyszeć to chrupanie :3
Wiecie, takiej zimy nie widziałem od dwóch lat... No bo w tamtym roku była wyjątkowo łaskawa. 
Mógłbym wam pokazać zdjęcia, ale niestety nie ma ich na laptopie no i nie no...
Ostatnio zachwycam się wszystkim, od tak.
Zima jest dla mnie taaaaka piękna i daje mi tyle powodów do szczęścia. 
Właściwie każda pora roku daje mi szczęście. Nawet w tej ponurej jesieni znalazłem piękno. 
Przede wszytskim poranki :3 Jesienne poranki oblane słońcem i mgłą są cudowne... Takich zdjęć też mam trochę. Ogólnie mam dużo zdjęć... xD No po prostu ostatnio radość sprawia mi też fotografia. Amatorska, ale jakaś jest. Mam tak beznadziejny telefon z tak beznadziejnym aparatem, że no kurde no nie. xD Jak się patrzę na efekty pracy moich znajomych ze znacznie lepszymi aparatami to mam ochotę wziąć żyletkę i... się ogolić.

 

Koty + śnieg = kolejny materiał na zdjęcia.
Takich zdjęć też mam dużo *^*
Kiedyś się pochwalę. Może nawet założę instagrama. Miałem już aska ale pozapominałem haseł i nazw ^^" Pamiętajcie o odwiedzeniu ciekawego linku z poprzednich dwóch postów :O 

~Jego śniegowość Derek/Mat/Dorian

1 komentarz:

  1. To dlateeego nie odpowiadasz nic na asku xD U mn snieg powoli topnieje ;; Byl od nowego roku, a teraz przychodza dodatnie temperatury i "papa sniezku~" Eh... dlaczego musialam byc chora jak bylo go najwiecej? ;;
    Czekam na zobaczenie tych twoicg zdjec ^^ I zaluz insta, zaobserwuje napewno :3

    OdpowiedzUsuń