wtorek, 19 stycznia 2016

Monitorze...

Czy tylko ja zauważam, że ten blog nie jest już ani trochę tamtym blogiem?
Stałem się blogerką lifestyle'ową. ;______;
#SołTró #PrawdaBoliAleTylkoTrochę

W dodatku zaniedbałem bloga. A zrobiłem taki ładny wygląd, czyż nie? :3
Ostatnio pisałem o zimie.
Dziś napiszę o zimie.
Niespodzianka.
Ostatnio pogoda jest taaaaka piękna. Zima mnie rozpieszcza. Wcale nie jestem chory... wcale.

Już dawno temu, bodajże w poprzednią niedzielą ulepiłem bałwana. :333
Wam też sprawia frajdę robienie czegoś tak banalnego? No buagam, ja nawet z bałwana próbuję zrobić dzieło. Nawet nie wiecie jak świetnie w śniegu ćwiczy się rzeźbę. Tej zimy postawiłem sobie cel wykonania człowieka ze śniegu. Pierwsza próba polegała na ćwiczeniu twarzy. Szło mi naprawdę nieźle, miał już nawet nos i imię! Ach, Monitor. Czyż to nie piękny przydomek?
Jednakowoż nie udało mi się go skończyć. Bezlitosna matka natura postanowiła go zniszczyć. No i głowa, która była najważniejszym elementem, poszła się za przeproszeniem topić.
Śmieszne, bo jego szczątki jeszcze leżą, zasypane warstwą śniegu...
Piękna, wzruszająca historia, ale naprawdę muszę coś pisać, chociażby miało być nudne. Ale mojemu największemu fanowi #Mnie na pewno się spodoba. :333

W zamian za nieoczywiste nic...


Nie powiększajcie.
Wiecie, każdy kto uważa, że zdjęcia są dobre, chociażby były naprawdę dobre znajdzie wymówkę.
Najczęściej jest to słaba jakość.
Powiem wam szczerze. Zdjęcia są w złej jakości. xD
Tak, uważam, że są fajne, ale jakość jest co najmniej na poziomie aparatu o jakości 2.0 megapikseli...
Tak, mam aparat o rozdzielczości 2.0 MP...
Normalnie coś mnie bierze (nie mówię tu o chorobie, wcale) jak widzę, że inni robią perfekcyjne zdjęcia z aparatami 28472934928 MP, a ja się muszę męczyć.

Wróciwszy, zdjęcia robione w niedzielę. Była piękna szadź, no i nie mogłem się powstrzymać.
 Pamiętajcie o odwiedzeniu ciekawego linku, cofnijcie się o kilka postów, nie jest najtrudniejszym go nie zauważyć, ale zawsze może się ktoś trafić, no wiecie. :3

-Jego fotograficzność Mat Mathaniel

#PoczucieByciaDorosłym

2 komentarze:

  1. Może i zdjęcia nie są najlepszej jakości, ale mi się mega podobają *-* Uwielbiam takie klimaty ^-^ Szkoda, że u mnie śnieg stopniał :c

    OdpowiedzUsuń