piątek, 1 stycznia 2016

Macie mnie wielbić...

Żałosny rozkaz. xD Po prostu jestem wkurzony, fejmy odeszły w za daleką przeszłość i mało kogo to obchodzi. A szkoda, tamte czasy były piękne.
Właściwie zdecydowałem, że blog będzie pisany spontanicznie. Choć będzie mi brakować tych wszystkich wygłupów, teraz już na to nie ma czasu. Wszyscy są już dorośli... 
Może nawet lepiej, będę miał prywatny skrawek i będę sam sobie tego bloga czytał. A po miesiącu znajdzie się osoba, która tego bloga znajdzie i będzie sie dziwić, że jeszcze nie zdechł i nie powiedziałem o powrocie. Ech... #DoświadczeniPrzezŻycie
Nie usunąłem żadnego posta, możecie przeczytać każde zdanie i każdy komentarz i przypominać sobie tamte czasy lub się w nie wgryzać, o ile was jeszcze w tym świecie nie było. Cała załoga mnie opóściła, kapitan ucieka ostatni. Haha! Ja nie uciekłem. Taki ze mnie cwany kapitan. xD 
Może opowiem o mojej nowej pasji, jaką jest DC Super Hero Girls. Jest to nowa seria typu MH i EAH, no a ja po prostu takie coś uwielbiam. 
Polecam wam takiego jednego bloga pod tym ciekawym linkiem


Ależ reklama :33 
A jeśli zwróciliście uwagę... heheheh mówię do nikogo, no po prostu  świetnie.xD
Wróciwszy, zmieniłem swoją nazwę. Nadal jestem Derekiem, ale pod pseudonimem... Także wiecie, nazwa nie zmienia człowieka. xD 
Kurczę, nie chce za dużo gadać w jednym poście. Mam dużo pomysłów na posty i chcę, żeby było ich trochę, a nie co miesiąc. 
MACIE MNIE WIELBIĆ i ma być zabawa. :3

~Jego psychiczność. #DawneCzasy

3 komentarze:

  1. Nie mówisz do nikogo ;-; Jestem nikim? ;-; *płacze*

    OdpowiedzUsuń
  2. tą osobą po miesiącu jestem ja XD

    Czemu nic nie mówiłeś grubasie? :C

    OdpowiedzUsuń