poniedziałek, 4 stycznia 2016

Kryzys

No hej.
Wiecie, żyję z MH już prawie 5 lat... Jestem z tym mentalnie związany. xD Chciałem się publicznie
Pewnie wiecie, że producenci postanowili wywrócić wszystko do góry nogami. Zmienili ciała, twarze, pudełka i ogółem zamysł.
W pewnym filmiku stwierdzają, że zmiana była wywołana komentarzami na temat szatańskiego, strasznego MH. No powiedzcie, gdzie ono jest straszne. ? 
Mattel po prostu usłyszał jakąś ploteczkę, że niby ktoś tam powiedział, że ktoś tam stwierdził, że jest diabelnie szatańskie. Jeszcze do tego niektóre mamy kupując dzieciom nie chcą, bo to są potwory. Wiece, no nie każda mama rozumie od razu istotę tej bajki. Patrzy tylko na elementy, które chce widzieć., czyli rogi, krótkie spódniczki, jakieś dziwne znaki, kolor skóry. 
No i Mattel sobie znalazl takie tam powodziki i tak nagle go oświeciło. Zmienił wszystko. Wszytsko od nowa. 
Buagam, najbardziej rani mnie właśnie to, że wcisnęli nam taki kit, a tak naprawdę MH już nikogo nie interesuje, podupada pieniężnie. Zrobili wokół siebie szum i będzie git, dziewczynki kupią. Ale mogliby przynajmniej nie łgać... 
Ja tam jestem przeciwny tym zmianom. Mattel popełnia kolejny błąd, zamiast skupić się na detalach i zrobieniu kilku porządnych lalek, on nawala kolejną masę beznadziejnych lalek, które i tak nie zostaną sprzedane. 
Właściwie miałem powiedzieć, czy mi się podoba.
Nie podoba, ale najpewniej przystosuję się, o ile MH nie zniknie...
Pamiętajcie! Ostatnią nadzieją zostają EAH i SHG. 


 Chociaż EAH też już podupada. W końcu są Następcy na ich miejsce. Hehe #CzarnyHumor
 ZOSTAŁO TYLKO SUPER HERO GIRLS!!! KYSZ KYSZ
 
~Ten sam, co zawsze od ponad roku. #Zgadnijcie

3 komentarze:

  1. MH się strasznie popsuło. Lubię słodkie rzeczy, ale w tym przypadku nie, bo to bardzo psuje klimat ;-; Wgl... podpisuję się pod twoimi słowami, bo nwm co więcej dodać T.T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jesó, co ty tu robiż? :O Możesz dopisać jeszcze, że jestem genialny :333

      Usuń
    2. Jesteś bardzo genialny :333 (w końcu jak inaczej, skoro jesteś moim braciszkiem :'3 )
      I jak co tu robię? Obserwuję xD

      Usuń