wtorek, 31 grudnia 2013

Witajcie!

Poznaliście naszego kochanego założyciela, Jego psychiczność Dereka Blackwilda.
Czas bym się przedstawiła!
Jestem Kizia Mizia z bloga Monster High - Upiorki są wśród nas!
Jestem współwłaścicielką bloga, ale jak pisze w poprzednim poście, bloga założył Derek.
Będziemy tu bawić się, śmiać i wieeele więcej! xDD
~~~
Będziemy także wychwalać aspirynkę i ogórasy. Z czasem pojawią się zakładki i zajebiaszcze gadżety. Na tym blogu nie poznacie nudy!
~~~
Cóż jeszcze powiedzieć - witam was, idjoci na Tylko dla Fejmów!

Porąbana Jej kotastyczność Kizia Mizia.

4 komentarze:

  1. Hurra! Czy ja jestem cholernym fejmem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz iść na czat z bloga My Monster High, zagadać z nami i stać się popularna na cały czat;-)
      Pojebana Jej kotastyczność Kizia Mizia.

      Usuń
    2. Cholera! To ja wypadam

      Usuń
    3. To na co czekasz? :3 Szoruj na My'a i rozkręć taką bibę, by wszystkim gacie pospadały!

      Usuń